Rabu, 28 Mei 2014

GADIS AYU tamparan RAKYAT TEMPATAN

WAHAI ORANG TELUK INTAN BAWAK BALIK POSTER SI AYU GEDIK



Assalamualaikum warahmatullahitaala hi wabarakatoh, walahmdullillahi rabill alamin hi wassalamuala Asrafil ambia irwalmursalim..... Semalam teman terserempak jumpa dengan yop pagor kat teluk intan... ada yop..., apa miker buat kat sini. amboi panjang benor selawat miker ni? ngape pulak yop tegor teman kat yop pagor yg dari jauh bukan main kuat suaranya menegur... bukan main lagi nyerogeng (senyum sampai nampak gigi dan ruang yang tak bergigi..) 

Ater miker jer ker yg nak jumpa minah gedek tu ker? ishhh miker yop jangan buat malu orang perak yop, jangan ngater orang macam tu yop, semua pak lebai kata dia cantik, itulah yang nak bagi bela nasib rakyat Teluk Intan tu nanti jawab teman lagi... ater miker nak ke umrah ker? Alhamdullillah yop tegor teman... 

Idak ler yop kata yop pagor... teman bukan pandai mana... tak kan ler hai apa khabor jer? tak kan mak pak dia tak ngajor... lupa atau gugup tu... ater  udah orang PAS... lebai dema pun dah nyorok ke dalam kocek (poket)... bior teman teman jer ngajornya (ajar) hehehe... teman tengah nunggu kalau mau dia nyokong hudud ker mana tau... atau tak pun nak makai tudung boleh ler teman nunjuk bakai jodoh


Rupanya yop pagor datang jumpa kengkawan lama sambil makan di medan udang bakor... lama jugak berborak dan paling syok bila dia kata kat kampung banyak yg mintak dia bawak balik gambor adik manis tu.... jadi kalau korang jumpa POSTER dia pakat ambik bawak balik... bukan senang nak jumpa dia... galmour kata dema... 

sempat teman negor dia bila nak balik... yop miker nak buat apa nipu mak miker nunjuk calon menantu... ater koemer berebut orang nya satu mana gayernya yop sebelum teman nak balik... bukan nak buat calon bini tapi nak tunjuk orang kampung muka nie esok kalau komunis berkuasa... jangan jadi barua gadai agama bangsa dan tanah air kat komunis, komer tak tau ker kisah Samsiah Pakeh... hehehe hebat yop pagor... hehehe rabun mata ker dema nak cerita pasai cantik nie... 

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam