Rabu, 28 Mei 2014

Tony Pua hasil pilihan Melayu Petaling Jaya Utara telah merampas mikrofon













1.Dyana Sofya sekali lagi terbukti apabila gagap menjawab soalan biasa dari wartawan sama ada dalam Bahasa Melayu atau Bahasa Inggeris. Banyak jawapannya yang di anggap salah oleh DAP, lalu di perbetulkan oleh Tony Pua DAP melalui bisikin di telinga Dyana Sofya UiTM.

2.Setelah berkali kali gagap dan menjawab secara salah dengan apa yang jawapan DAP mahukan, akhirnya Tony Pua hasil pilihan Melayu Petaling Jaya Utara telah merampas mikrofon dan tidak beri peluang kepada Dyana Sofya UiTM untuk menjawab sebarang soalan.

3.Soalan-soalan yang ditujukan kepada Dyana Sofya UiTM bukanlah berbentuk provokasi, tetapi ianya hanyalah soalan soalan biasa yang di tujukan bukan dengan niat menghentam Dyana Sofya UiTM. Walaupun ianya hanyalah soalan biasa, tetapi Dyana Sofya UiTM graduan undang undang tampak tidak boleh berhadapan dengan walau apa jua soalan.

4.Press conference Dyana Sofya akhirnya nampak seakan press conference Tony Pua DAP hasil pilihan Melayu Petaling Jaya Utara pula.

5.Kita boleh lihat adakah calon Melayu UiTM ini sekadar barua atau boneka. Jom ramai ramai kita CLICK SHARE kepada semua sahabat kawan, semoga video ini tersebar kepada orang Teluk Intan. Jatuhkan rejim DAP Komunis Lim anak beranak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan